Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Külön hálószoba

Önterápiás blog lelki instabilitásomról, a nem kellően széles életről, meg a nyomorúságos kis párkapcsolati problémáimról.

Friss topikok

  • whale: @mirri maz duur: Mókuska, te akartad, hogy így legyen. Akkor mégse jött össze a dolog apuval? Lesz... (2014.05.07. 14:37) Még egyszer a barátkozásról
  • mirri maz duur: @whale: ahogy vesszük kicsit megint mániás vagyok és önpusztító. de élvezem (2014.03.09. 10:58) Casting minden
  • tnb: Ok.Várjuk az információt.Szépen haladsz.Szerintem sokan szeretnénk így állni,ahogy te. (2014.02.08. 19:11) Update
  • tnb: Semmi gond nincs.Jó anya vagy.Sajnos ez a mai rohanó világ,a pénz hajszolása megviseli a családi k... (2014.02.08. 19:07) Rehabilitált anya
  • gingerbread: Örülök, hogy gyógyultok! Igen, a férfi és női barátság nagyon más. Mindig is más volt, de ne mond... (2014.01.19. 14:25) Döglött macska

Rebel yell, barbaric yawp

2013.12.27. 23:32 :: mirri maz duur

Tudjátok, hogy kevésbé volt lidércnyomás, mint vártam? Iszonyatos, mit szorongtam össze rajta. Nem is kifejezetten a karácsonyon, hanem azon hogy van két hét oviszünet, két hét szabadság apának, és én éjjel-nappal össze leszek zárva ezzel a három fiúval. Nincs munka, nincs excuse, nincs levegővétel.

Pláne, amikor az apjuk kitalálta, hogy idén nem megyünk szenteste sehova. És nincs "nagyszülők elviszik őket sétálni, amíg készülődünk". Csak mi négyen. Nem is olyan régen úgy fogtam volna fel az egészet, hogy "csak én egyedül". Mert a többi csak energiavámpír, teher és hátráltat. Mindkét gyerek többé-kevésbé beteg, már vagy 2-3 hete, felváltva vagy együtt. Nyűgösek, unatkoznak, nem tudnak kimenni, fáj nekik, fáradtak, stb. Alapból elviselhetetlenek, visítoznak, ölik egymást, életveszélyesek. És még plusz a betegség miatti diszkomfort.

Féltem, nem mondom, hogy nem. Mint állat. De valahogy megoldottuk. Férjjel együtt. Tényleg segített. Sokat elvolt velük, egyszerre a kettővel, ami nem kis teljesítmény, pláne annak, aki nincs szokva hozzá. És csak néha akarta megfojtani őket.

Alvásidőben (mindkettő aludt! kb. egy időben! inconceivable!) fát díszíteni. Főzni, úgy, hogy én szó szerint sosem főzök. Húst, amihez sosem nyúlok. És még jól is sikerül. (Apjuk szerint én csak 6 éve taktikusan titkolom, hogy tudok főzni). (Persze egyik gyerek sem eszik semmit, csak krumplipürét, de legalább az apjuk hálás). Lakás nagyjából tiszta, rend van. Süti egy halom.

Másnap már könnyebb volt, a hullabeteg kicsit leadtuk a nagyszülőknek, mi meg mentünk a naggyal unokatesókhoz mulatni (megittam egy Unicumot és kb. fejre álltam). A következő napra én is faszán lebetegedtem, úgyhogy kis tudtam menteni magam ebéd után az anyósomtól, hazajöttem, és az áldott csendben interneteztem 2 órát. Heaven on earth.

Tudom, hogy még nincs vége. Még van egy bő hét, amíg mindenki visszamegy oviba, bölcsibe, dolgozni, ahova való. (Csak adja a jó Isten, hogy mindenki meggyógyuljon.) De ez már könnyű lesz. Nem kell karácsonyozni. Megyünk férjjel koncertre 30-án, aztán én lerészegedni egy barátnőmmel, majd bulizni szilveszterkor (azt tervezzük, hogy olyan bizonyos klubba megyünk, majd mesélek, ha így lesz, persze nem olyan plasztikusan, mint régen). Két napra lepattintjuk őket. Szexelünk, tévézünk, olvasunk, játszunk. Heaven, heaven, heaven.

Tudjátok, mi volt ma este? Eltöltöttem 15 olyan percet egyedül a két fiammal ami alatt végig jól éreztem magam és élveztem a helyzetet, csak magáért. A régi tekergetős rádiónk lenyűgözi a kis digitális bennszülötteket, és azon keresgéltek rádiócsatornákat, és táncoltunk. Félhomály, a karácsonyfa égőinek diszkófényei mellett riszáltunk hármasban - persze a kicsi még csak kalimpál meg röhög, a nagy meg inkább csak ugrik, de ez van. 2 és 4 évesek. Együtt nyomtuk a Billie Jeant meg a Rebel yellt. Felharsant barbár rivallásunk a világ háztetői felett.

14 komment

Címkék: apa karácsony gyerekek férj idegösszeomlás

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonhaloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr725714028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whale 2013.12.27. 23:47:57

Na látod, megy ez neked! Kicsit megerőlteted magad, életed végéig megy majd a színház.:)

mirri maz duur 2013.12.28. 07:36:28

@whale: még egy fejlődés: jól el tudom engedni a full negatív, konstruktivitást nélkülöző kritikáidat :)

mirri maz duur 2013.12.28. 10:04:37

ja, és hogy mindenki örüljön, aki kárörvendeni jár, épp most megakarom fojtani a két kis gazfickót, de főleg a kisebbiket, a dackorszakosat, mert 2 hónapja csak visít. beteg vagyok, elpattan az agyam.

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.12.28. 19:04:30

Jó ezt olvasni.
A klubról a férjed tud, esetleg még hozzá is járult?

Johnny256 2013.12.28. 19:21:11

@gingerbread: Én általában csak olvasok, de nekem is ez a kérdés merült fel, hogy barátnővel vagy azapával?

mirri maz duur 2013.12.28. 21:29:38

@Johnny256: @gingerbread: persze a lényegi kérdés. nyilván együtt mennénk. ha nem haldokolnék épp, szinte kizárt, hogy meggyógyulok

piszkosfred 2013.12.30. 01:39:46

Mi is azt tervezzük, hogy egy olyan klubba megyünk szilveszerkor. Bár ez attól függ, hogy epp aznapra megjön-e neki, vagy sem, de egyelőre reménykedünk :) (külföldön, nem bp-en)

Véndög 2013.12.30. 05:06:07

@mirri maz duur:
Nyugi, ahogy nőnek, egyre váltizatosabb módokon akarod majd megfojtani őket. :-)
Egyébként mielőbbi jobbulást!

tnb 2013.12.30. 23:36:31

Hogy hogy nem főzöl?Akkor mit esztek?Ti is rendelitek az ételt,aztán meg szidjátok,hogy milyen rossz?És a hússal mi a baj?
Mellettem főznöd kellene rendesen.Húst hússal.Nem érnél rá mindenfélén gondolkodni.Nem kellene pszichológus.Szerintem az lehet a gond,hogy nagyon ráérsz agyalni.Nem vagy elfáradva a nap végére.
Tudod én a nap 24 órájában jól érzem magam a gyerekkel.Persze van,hogy rossz a gyerek.Szomorú ha ez valakinek 15 percre korlátozódik egy nap.Neked meg mintha teher lenne a két gyerek.
üdv.

mirri maz duur 2013.12.31. 11:45:45

@tnb: igen sherlock, nekem teher a két gyerek

mirri maz duur 2013.12.31. 11:51:10

ja, és kedveseim, nem megyünk sehova, mi is betegek vagyunk, én különösen, a nagyszülők meg még nálunk is jobban, úgyhogy ha jól lennénk sem mehetnénk sehova.
nyáladdzatok a tumblin valamire

mirri maz duur 2013.12.31. 11:52:13

@tnb: ja igen, azért nem főzök, mert hét közben mindenki eszik az oviban meg a munkahelyén (ha én itthon vagyok, nem igénylem), hétvégén meg nagyszülők teletömnek.

tnb 2014.01.01. 19:55:54

@mirri maz duur: Lehet te nem igényled.És a család többi tagja?

mirri maz duur 2014.01.01. 20:30:17

@tnb: lassan mondom. nincsenek itthon ebédidőben.
süti beállítások módosítása