Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Külön hálószoba

Önterápiás blog lelki instabilitásomról, a nem kellően széles életről, meg a nyomorúságos kis párkapcsolati problémáimról.

Friss topikok

  • whale: @mirri maz duur: Mókuska, te akartad, hogy így legyen. Akkor mégse jött össze a dolog apuval? Lesz... (2014.05.07. 14:37) Még egyszer a barátkozásról
  • mirri maz duur: @whale: ahogy vesszük kicsit megint mániás vagyok és önpusztító. de élvezem (2014.03.09. 10:58) Casting minden
  • tnb: Ok.Várjuk az információt.Szépen haladsz.Szerintem sokan szeretnénk így állni,ahogy te. (2014.02.08. 19:11) Update
  • tnb: Semmi gond nincs.Jó anya vagy.Sajnos ez a mai rohanó világ,a pénz hajszolása megviseli a családi k... (2014.02.08. 19:07) Rehabilitált anya
  • gingerbread: Örülök, hogy gyógyultok! Igen, a férfi és női barátság nagyon más. Mindig is más volt, de ne mond... (2014.01.19. 14:25) Döglött macska

Kandúrka

2013.11.17. 18:07 :: mirri maz duur

Bizonyára unalmas vagyok a pszichológusom számára. Bizonyára unalmas vagyok a Ti számotokra is. Mert a megjósolt nemzethalálkép helyett most egész jól vagyok. Jól vagyok és jól vagyunk a férjegységgel is. Mind a ketten nagy erőket rakunk bele, és lassan kezd megtérülni.

Neki jót tesz a kicsit megemelt gyógyszeradag és a havi egy szinten tartó terápiás ülés a maga sztárpszichológusával. Végre elfogadja magáról, hogy szorong és kényszeres. Én megpróbálom megérteni, hogy ez hogy működik és adott helyzetekben miért túlzóak a reakciói. Ilyenkor türelmesebb vagyok vele, mint reflexből lennék, ő meg kb. 5 perc hiszti után megérti az álláspontom, és normálisan meg tudjuk beszélni a helyzetet. (Legtöbbször - nem megy csont nélkül, de Róma sem egy nap alatt épült fel.)

Én meg nagyon szépen haladok. A pszichológus (akit még mindig imádok) segítségével kezdem összekalapálni magam. (Azt mondja, egy élmény velem dolgozni. Részben udvarias, részben viszont tényleg elhiszem, hogy élmény velem dolgozni. Én is azt mondom, hogy egy élmény vele dolgozni.

És rendkívül sokat jelent, hogy fizikailag egyre inkább olyan formába kerülök, amivel komfortosan érzem magam. Elég sokat edzek. Ezen a héten 6-szor sportoltam - 3-szor futás, 2 edzőtermi kardio és izmozás, és egy step óra. OK, ehhez kellett az is, hogy viszonylag laza hetem legyen munka szempontjából, senki ne legyen beteg, és a sérülésem is lassacskán gyógyuljon ill. csak egy kicsit fájjon.

De nem erre vagytok kíváncsiak. Hanem a Kandúrra, és arra, amilyen hatást az életemre gyakorol.

cat-dark-girl-hair-love-Favim.com-459963_large.jpg

Csodás. Tényleg. Ő a legjobb dolog, ami nagyon régóta történt velem. De egyben feltételezem, hogy én is a legjobb dolog vagyok, ami vele mostanában történt.

Eléggé egymásra vagyunk gyógyulva. Folyamatosan kommunikálunk, legtöbbször cseten, néha telefonon, és előfordul az is, hogy személyesen. Ha néhány órát, neadjisten fél napot  'nélküle' kell töltenem. megzavarodok. Ha ír, azonnal elmosolyodok. Igazából már akkor elmosolyodok, ha látom a ...-t, hogy éppen ír. Őrültek vagyunk. Tudom.

Tegyük hozzá, hogy ő is küzd a kilóival, meg én is, és szuperül inspiráljuk egymást. Ő is control-freak, meg én is. Számolgatjuk a kalóriáinkat, filozofálunk, hogy ki mit egyen aznap, virtuálisan boostoljuk egymást edzés közben. Sőt, már kipróbáltuk azt is, hogy együtt futunk. Tartottam tőle, mert én nagyon magányos farkas vagyok edzés közben, nem szeretek vartyogni, lógni - én hatékony akarok lenni. Minél többet belerakni az adott időbe. Meg féltem, hogy nem tudjuk egymás tempóját tartani. De tök jó volt. Hasonló a sebességünk - én talán egy kicsit gyorsabb vagyok, de legalább tudom húzni. Próbálunk belőle heti egyszer rendszert csinálni.

Jó együtt filmet nézni. Vagy együtt bármit csinálni. Megnyugtat és feltölt a másik fizikai közelsége.

És el tudjátok képzelni, hogy ezzel a szerelemhatáros érzéssel, fizikai vonzalommal és szellemi egymásra hangolódással együtt nem a szeretőm? Nem kétséges, hogyha szabadok lennénk mindketten, egy pillanat alatt összejönnénk. Ezt meg is beszéltük. De nem ez a helyzet. (Másfelől, ha mégis a szeretőm lenne, nem vallanám be, mert a férjem simán olvashatja, akkor is, ha azt ígérte, hogy nem fogja. De viccen kívül tényleg nem az.)

Ő per pillanat a legjobb barátom. Nem tudom, mi ennek a 'viszonynak' a szavatossági ideje. Tartható-e így. Nem veszélyes-e (OK, speciel tudom, hogy az). Nem tudom, mennyi van benne. De nem érdekel. Most ez így jó. Ha ennyit tudunk egymásnak adni, akkor is jó. Hogyha holnaptól nem is hallunk a másikról, akkor is jó.

37 komment

Címkék: szerelem barátság kapcsolat férj kandúr

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonhaloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr545639303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szövetszöcske 2013.11.18. 09:20:30

Szerintem menő vagy, faszán csinálod, hogy nincs önsorsrontó filozófia, hanem kihozod a maximumot, teszed a dolgod (és a megtévesztő picsogástól függetlenül rettentő erővel és álhatatossággal).
Kandúrkából meg nagy pofáraesés lesz, de ezt is megéri megtanulni, egy hullámvölgyet megér. (elég nagy netbetyár vagyok, sokszor voltam kandúrka, ezeknek a kapcsolatoknak is megvan a maguk kiszámítható, jól jósolható működése )

whale 2013.11.18. 12:04:21

@szövetszöcske: Semmi menőség nincs abban, hogy Titti szerelmes lett. Menekül az otthoni vircsaftból és talált magának egy vészkijáratot.
Egyelőre csak kacérkodik a gondolattal, hogy mi lenne ha...
Aztán vagy lép, vagy ha nem lép, a kapcsolat törvényszerű kihűlésével visszazuhan az eredeti állapotába.
Ez az "azért vagyok szerelmes, hogy otthon jobban menjenek a dolgok", illetve "amióta szerelmes vagyok, otthon jobban mennek a dolgok" az egyik legdurvább önámítás, aminek garantálhatóan sírás lesz a vége.

mirri maz duur 2013.11.18. 12:10:01

@whale: eddig is olyan jól bejöttek a jóslataid :))))

whale 2013.11.18. 12:22:54

@mirri maz duur: Mondhatni elég jól.:) Emlékezz csak vissza... Az meg, hogy EGYELŐRE nem teljesült minden, hát istenem.
A történeted elég hétköznapi ahhoz, hogy a kimenetele is az legyen. Annyi a különbség, hogy elég jól meg tudod írni.

mirri maz duur 2013.11.18. 12:39:47

@whale: olyan bölcs vagy. hadd boruljak le a nagyságod előtt.

whale 2013.11.18. 12:47:11

@mirri maz duur: Nem bölcs vagyok, mókuska. Tapasztalt.:)

szövetszöcske 2013.11.18. 13:07:37

Az a menő, hogy elkezdte rendbe tenni a dolgait. És az is menő, hogy nem szarakszik, nem a férjét bunkózza le saját hiányérzete miatt, hanem ott a netes kandúr, rákattan és kész. Igen, pofára esés lesz, hiába gondolja ezt a nemtalálkozunk csak netsmúzolunk dolgot biztonsági pályának. Nettó ugyanaz mint a szeretőzés, csak a szeretőzés instant szerelempótlék, a netkandúr meg instant kapcsolatipótlék, mindkét dolog vég szar a földetérés.
(különben szerintem nem lesz ebből soha klasszikus szeretőzés, rengetegszer voltam már netkandúr, azonos hullámhosszon lelki társ hónapokig, dugás fel sem merült, a vége pontugyanolyan mint a szeretőzésé. T. birtokolni akar, kézben tartani, kapaszkodni, biztos pontot a világban és sem ez sem a szeretőzés nem ad fogódzót, a vége birtoklósdi esetben meccselés majd üresség)

C. Gallus 2013.11.18. 13:09:17

@mirri maz duur:

Szeretem a stílusod és blogot.

És szerintem is sírás lesz a vége...

whale 2013.11.18. 13:16:33

@szövetszöcske: Nem kezdte rendben tenni a dolgait. Az endorfin hajtja. Drogos.
Tudod, aki kólázik, az is sziporkázik, pörög, jobbnál-jobb ötletei vannak, mindenki imádja, ő is mindenkit imád... Kár, hogy a kokó beszél belőle ilyenkor. Neki sem fogsz gratulálni, ha tudod, hogy miről van szó.
Nyilván könnyedén mosolyog otthon apu legnagyobb fasságán is, mert tudja, hogy mindjárt megkapja a kandúrtól, amire vágyik...

C. Gallus 2013.11.18. 13:28:07

@whale:

Whale, Whale, te önjelölt Csernus! :)

Az baj, hogy egyet értek.

szövetszöcske 2013.11.18. 13:35:08

@whale: Igen, az endorfin hajtja és drogos. Pont ezért korlátozottak a döntési lehetőségei. Neked ugyanebben a sztoriban olyan döntési pontok is látszanak, amik neki nem azok. Már amennyire egy ilyen ponty a szatyorban szituációban lehet, szerintem jó irányban vergődik. Kevesebb kokót szed be, mint amennyit behabzsolhatna és közben nem veszítette el a talajt sem a lába alól. Erős. Megvan rá a sansz, hogy megerősödik a talaj a lába alatt, és akkor majd még kisebb adak kokó is elég lesz.
(valamiért van egy olyan érzésem, hogy azért vadászol rá, mert nem a te életutadat próbálja járni, nem tudod meggyőzni arról, hogy az a jó választás, így ebből a sztoriból nem akar önigazolósdi kerekedni)

whale 2013.11.18. 13:43:56

@szövetszöcske: "Megvan rá a sansz, hogy megerősödik a talaj a lába alatt, és akkor majd még kisebb adak kokó is elég lesz."

Az úgy szokott lenni, igen, hogy a drogosok maguktól leszoknak, mert erősek. És egyre kevesebbel is beérik.:DD

Egyrészt nem vadászom rá. Másrészt soha nem mondtam, mi több nem is gondolom, hogy az a jó választás, ahogy én élek.
Azt viszont nagyon is gondolom, hogy a történetek az esetek túlnyomó részében hasonló mintát követnek és éppen ezért hasonló forgatókönyv szerint zajlanak. Persze nyilván mindenki úgy érzi, hogy az ő élete különleges és az ő története nem összevethető senkiével.
Ilyen gyarló állat az ember..)

szövetszöcske 2013.11.18. 14:13:55

@whale: Szerinted, egy olyan helyzetben, mikor a drog nem egy megfogható dolog, amitől fizikailag el tudod zárni magad, van annál praktikusab megoldás, minthogy próbálod rendezgetni a terepet magad körül, hogy legyen hol talajt fognod, próbálod addig is minimalizálni a drogadagot, nem elveszíteni a kapcsolatot a külvilággal és közben eljárni a nagy fehér varázslókhoz, akik igyekeznek gyógyráolvasással segíteni a talajtérésben? Te mit tennél ebben a helyzetben? (én nem vagyok addiktív, szóval korlátozottan tudom csak beleélni magam a szituba, de valószínűleg valami hasonlóval próbálkoznék...)

whale 2013.11.18. 14:37:18

@szövetszöcske: "Szerinted, egy olyan helyzetben, mikor a drog nem egy megfogható dolog, amitől fizikailag el tudod zárni magad,"

Ez csúsztatás, tudod jól. Mi az, hogy nem tudja elzárni magát fizikailag? Talán inkább nem akarja...:)

"van annál praktikusab megoldás, minthogy próbálod rendezgetni a terepet magad körül, hogy legyen hol talajt fognod"

Ja, hát tulképpen némi eufemizmussal a drogosok sem csinálnak mást, csak "rendezgetik a terepet maguk körül", igen.:)

"próbálod addig is minimalizálni a drogadagot"

Jahahahaj.:) Csúsztatás 2. Vegyük észre, hogy Titti nem tervez lejönni a drogról, éppen ellenkezőleg, mostanában kattant még csak rá...:)
Tehát szó nincs arról, hogy minimalizálni akarná, éppen ellenkezőleg. A szuperegoja egyelőre nem engedi, de a jó öreg hüllőagyra és az ösztönénre mindig számíthatunk.:))

"Te mit tennél ebben a helyzetben? "

Nem tennék. Tettem. Azt, amit tíz emberből kb. 5-6 tesz. Minimalizáltam a veszteséget, kárelhárítottam és leszálltam a döglött lóról. Azon lehet elmélkedni, hogy korán vagy későn, de ez egy másik kérdés.:)
A többi 4-5 ember pedig a másik érvényes forgatókönyvet választja és tovább rugdossa a döglött lovat -akár élete végéig- különböző mértékben rohasztva ezzel a saját és környezete lelki egészségét.
Sokkal többféle megfejtés nincs, ez azért nem egy ördöglakat.:)
Persze tudom, vannak még a mesebeli történetek. Mindenki ismer valakinek a valakijét, akik szarul voltak, de aztán jól lettek és azóta is turbékoló gerlepárként élnek. Kár, hogy élőben még senki nem látott ilyen embert.:DD

szövetszöcske 2013.11.18. 14:50:23

@whale: Nem direkt csúsztatok, úgy látom, ahogy írtam. Másként látjuk, ez nem jelenti azt, hogy bármelyikünk csúsztat, ez nem valami matematikai bizonyítás aminek egy helyes levezetése van.
De legalább szereztél egy jó napot, az utolső bekezdésed megadta az igazamvan érzést, hogy mért vadászol rá, önigazolósdi az életutadhoz, pont mint a döglöttlovazás.

whale 2013.11.18. 14:58:08

@szövetszöcske: Te komolyan úgy látod, hogy fizikailag nem tudja elzárni magát a kandúrtól? :) Ne már...:D

Ne fárassz már. A második verzió ugyanúgy érvényes, létező megoldása az ügynek, mint az első.
Az más kérdés, hogy szerintem szarabb. De nem azért szarabb, mert én nem azt választottam, hanem azért nem azt választottam, mert szerintem szarabb.
Érted a distinkciót? Nincs szükségem önigazolásra.

mirri maz duur 2013.11.18. 19:07:24

debate. debate is good.
imádom, amikor két ember azon vitázik, amiben egyetért :)

whale 2013.11.19. 08:48:47

@mirri maz duur: Inkább arról mesélj, hogy akkor hogyan tovább? Mostantól kezdve így éltek, amíg meg nem haltok?:)

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.11.20. 13:48:49

Nekem is volt hasonló "kapcsolatom", de jobbnak láttam leépíteni, mielőtt baj lett volna belőle. Ez utólag kiderült, hogy rendkívül jó döntés volt...

mirri maz duur 2013.11.20. 17:12:07

@whale: szinte kizárt - mindennek van szavatossági ideje, nyilván ennek is van. majd elmúlik, ha kifújt, vagy igazi barátsággá szelídül, nem tudom.

mirri maz duur 2013.11.20. 17:12:37

@gingerbread: óh, mesélj! a csajszi megjelent egy bőrönddel a küszöbödön? :))

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.11.22. 20:19:11

@mirri maz duur: Ideáig nem jutottunk el, egyszer csak elkezdett féltékenykedni az akkor már sokéves párkapcsolatomra, amiről ő is tudott... Ekkor elmeséltem neki, hogy ez a dolog nem arról szól... Eléggé kiborult, nekem sem volt könnyű.

miazmás (törölt) 2013.11.23. 07:54:16

@mirri maz duur: nyilván pozitív hatása van az életedre ez egyértelmű, de sokáig ezen a szinten nem lehet megrekedni, mert kevés lesz. Az ember mindig többet akar...vagy csak én vagyok ilyen türelmetlen típus?

whale 2013.12.02. 11:38:21

NA, mi a helyzet a házibaráttal? Megy már a tornaóra? Esetleg grupiban?:D

mirri maz duur 2013.12.02. 19:52:37

@whale: Nincs kedvesem, semmi :) annyira unalmas vagyok :) Barátok vagyunk. Lett egy halom pasi barátom, nem őrület? :P

Mercel 2013.12.02. 19:57:04

@mirri maz duur:

Hello,

Szokásos pár hét kihagyás után örömmel látom, hogy még megvagy(tok), és írtál pótlólagos olvasnivalót is:)
Épp ma délelőtt jutott eszembe, hogy vajon mi a történés, van-e még blog, vagy befagyott..

Ja mivel állatbolond vagyok megörültem, hogy lett egy macsekod, de a csetes résznél kicsit elbizonytalanodtam..:)

"Fr"

mirri maz duur 2013.12.02. 21:51:51

@Mercel: nem, nincs , gyűlölöm a macskákat :)

whale 2013.12.03. 15:06:02

@mirri maz duur: Egy halom? A múltkor még azon ment a sírdogálás, hogy mindenki eltűnt...Akkor most mi van? Minden szép lett és jó, apával lángol a szerelem, blog becsukva?

whale 2013.12.03. 15:07:57

A külön hálószobának is annyi? TE valami perverz rekordra hajtasz, az "Egy év alatt legtöbb befejezett blog" kategóriában...:DDD

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.12.03. 18:30:53

OFF
@whale: megijedt, hogy részesedést kérek a mottó miatt... :-P

...moso-somolyog Max

ON: tapasztalatból mondom, nem előre megírt, hanem napi történéseken alapuló, ráadásul szellem- és lélek-vezérelt blog esetében szinte szükségszerűek a hullámok, fennsíkok & lapályok, kisebb-nagyobb szünetek.
Persze ettől még tényleg bezárhat a bazár... mi meg itt állunk, mint az egyszeri férfi a kurvánál, aki 300-ért "pingvinezést" vállal.

mirri maz duur 2013.12.04. 09:34:59

@whale: megértem, és teljesen jogos a kritika.

az van, hogy túl sokat tudják már ezt a blogot összekapcsolni a valós személyemmel, és teljesen őszintén nem tudok már rá írni.

ami publikus, az érdektelen

vannak dolgok, de azokat nem írhatom le ide.
lehet, hogy kezdek valami teljesen újat, nem viszek senkit, tiszta lappal, nem tudom

Odil72 2013.12.07. 12:47:11

Ezek szerint ennek is vége?.....

Odil72 2013.12.08. 18:14:25

@whale: Hát...ez csak amolyan költői kérdés volt az éterbe:).... Sajnos várható volt, hogy ez is befullad, hiszen elég ritkák voltak a bejegyzések...

mirri maz duur 2013.12.09. 12:48:15

@Odil72: nem. kell. hisztizni.
blokkoltam.
amit meg tudok írni, nem érdekes.
ami érdekes, nem tudom megírni.
de dolgozom magamon.

szövetszöcske 2013.12.12. 16:48:12

Kár hogy vége lett. Minden jót!
süti beállítások módosítása