Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Külön hálószoba

Önterápiás blog lelki instabilitásomról, a nem kellően széles életről, meg a nyomorúságos kis párkapcsolati problémáimról.

Friss topikok

  • whale: @mirri maz duur: Mókuska, te akartad, hogy így legyen. Akkor mégse jött össze a dolog apuval? Lesz... (2014.05.07. 14:37) Még egyszer a barátkozásról
  • mirri maz duur: @whale: ahogy vesszük kicsit megint mániás vagyok és önpusztító. de élvezem (2014.03.09. 10:58) Casting minden
  • tnb: Ok.Várjuk az információt.Szépen haladsz.Szerintem sokan szeretnénk így állni,ahogy te. (2014.02.08. 19:11) Update
  • tnb: Semmi gond nincs.Jó anya vagy.Sajnos ez a mai rohanó világ,a pénz hajszolása megviseli a családi k... (2014.02.08. 19:07) Rehabilitált anya
  • gingerbread: Örülök, hogy gyógyultok! Igen, a férfi és női barátság nagyon más. Mindig is más volt, de ne mond... (2014.01.19. 14:25) Döglött macska

Még egyszer a barátkozásról

2014.02.21. 13:13 :: mirri maz duur

(Ezt a posztot már hetek óta tárolom, sosem tudom, hogy egyáltalán én magam helytállónak érzem-e, de kíváncsi vagyok a véleményekre.)

Ez is csak egy parttalan eszmefuttatás lesz a férfiak és a nők, jelesül hímnemű barátaim és az én kapcsolataimról ill. azok dinamikájáról.

Megpróbálom pontokba szedni az elméletem evolúcióját, csak így a magam kedvéért.

Axióma 1.0

  • Férfi és nő között nincs barátság - nem a szexualitás miatt, hanem egyszerűen egy másik állatfaj, ellentétes érdekekkel és érdeklődéssel. Eredete: gyermek- és tinédzserkori rögzülések. Lásd még: "Utálom a fiúkat, mindig piszkálnak." és "A Férfiak faszok".

 

Revízió 1.1

  • Férfi és nő között nincs barátság - mert a szex mindig közbeszól. Senki sem akar a másik nemmel barátkozni. Valaki mindig dugni akar, vagy kapcsolatot. És elég az, ha az egyikükben ez egyáltalán felmerül, akkor már el van baszva a barátság. Lásd: Harry és Sally, és úgy összességében felnőtt életem nagy része.

 

Kontradikció 2.0

  • Férfi és nő között LEHET barátság - igaz, hogy mindig benne van a szex, valahol mélyen, de ez nem baj, sőt. Ad egyfajta érdekes ízt a kapcsolatnak, amit azonos neműekkel nem tudsz megélni. A lényegesen más látásmód és annak ütköztetése egyfajta bónusz.

 

Revízió és regresszió 2.1

  • Férfi és nő között lehet barátság, csak semmi értelme - visszatérve az eredeti elképzeléshez, miszerint társadalmi szempontból semmi közük egymáshoz, teljesen mást várnak egy barátságtól. A szex elvi jelenléte nem kizáró ok, csak megszínesíti azon elemek sorát, amelyek az ellehetetlenítés határáig nehezítik a férfi-nő barátságot.

 

friedrich_nietzsche_friendship_1080.jpg

 

Ti mit gondoltok?

15 komment

Címkék: férfi barátság kapcsolat lélek elmélet

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonhaloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr835788257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whale 2014.02.21. 21:25:55

Én nem gondolok semmit. Dugni akarok. Lásd axióma 1.0.:)

C. Gallus 2014.02.22. 11:54:48

"-Én mélyen hiszek a nők és férfiak közötti tiszta és őszinte barátságban. -Úgy érted előtte, vagy utána? "

Magam részéről az "UTÁNÁBAN" biztos vagyok. Mondjuk mindig is sok lányhaverom, nőbarátom volt.

Egy Névtelen Senki 2014.02.23. 12:31:44

ahhoz képest, hogy annyit ültél rajta az utolsó részben van két durva elütés is, ami miatt többször vissza kellett olvasnom, ha már baszottúl, csűröd-csavarod a mondatokat, legalább figyelj oda!Kösz!

Férfi és nő között nincs érdek nélküli barátság.
Illetve Buzi és nő között lehet barátság, mondjuk az más kérdés, hogy a buzi szerintem nem férfi.

mirri maz duur 2014.02.24. 15:08:36

@Egy Névtelen Senki: igen, valóban, javítom

(A baszottul rövid ú és ebben a mondatban nem kéne után vessző)

tnb 2014.03.04. 20:35:15

Sokat gondolkodtam,de nem tudtam döntei.Mindegyik verzióra láttam már számos példát.

whale 2014.04.02. 17:14:50

Akkor ez ennyi volt? Ennyire kisimult az életed -mint egy friss hulla EKG-ja- vagy már a pszichiátrián vagy?:P

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2014.04.04. 15:00:27

Azért remélem nem zár be a blog, mert szerettem olvasni...

Véndög 2014.04.15. 06:57:01

De most komolyan, ér írni arról is, milyen szép az élet. És főleg, hogy hogyan szép.

whale 2014.04.15. 14:42:30

@Véndög: Attól tartok nem erről van szó. Mániás szakasz után itt a depi már megint...

whale 2014.04.24. 11:21:26

Ez a kocsma is bezárt. Picsába...:)

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2014.05.03. 17:01:58

@whale: elszántak a harmadik-negyedik ilyen után nyitnak egyet maguk. Kocsmát... vagy blogot... nem mindegy? :-)

mondja Max (egyszer majdnem kocsmatulajdonos)

whale 2014.05.03. 19:33:50

@Max & Maxina: Mármint, hogy én blogot?:))) A legértelmezhetetlenebb műfaj, ami létezik. Nyilvános napló. WTF?:DD

mirri maz duur 2014.05.06. 10:26:32

Srácok nincsen semmi. Illetve van, sok és nagyon sokféle dolog. De nem tudom már leírni. Túl sokan ismernek, minden anonimitását elvesztette a blog.

Arról nem is beszélve, hogy erősen inkriminál. Úgyhogy vszeg ezt, és főként az elődjét is le fogom pucolni a netről, mert sokat árthat.

Próbáltam más helyen, más nyelven írni, de már nem megy. Kifuttattam magamból a blogolást, most másban van a libidóm. (Kb. a munkában, egyebem sincs)

whale 2014.05.07. 14:37:31

@mirri maz duur: Mókuska, te akartad, hogy így legyen.
Akkor mégse jött össze a dolog apuval? Lesz külön hálószoba egy másik lakásban, vagy sem?:)
süti beállítások módosítása