Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Külön hálószoba

Önterápiás blog lelki instabilitásomról, a nem kellően széles életről, meg a nyomorúságos kis párkapcsolati problémáimról.

Friss topikok

  • whale: @mirri maz duur: Mókuska, te akartad, hogy így legyen. Akkor mégse jött össze a dolog apuval? Lesz... (2014.05.07. 14:37) Még egyszer a barátkozásról
  • mirri maz duur: @whale: ahogy vesszük kicsit megint mániás vagyok és önpusztító. de élvezem (2014.03.09. 10:58) Casting minden
  • tnb: Ok.Várjuk az információt.Szépen haladsz.Szerintem sokan szeretnénk így állni,ahogy te. (2014.02.08. 19:11) Update
  • tnb: Semmi gond nincs.Jó anya vagy.Sajnos ez a mai rohanó világ,a pénz hajszolása megviseli a családi k... (2014.02.08. 19:07) Rehabilitált anya
  • gingerbread: Örülök, hogy gyógyultok! Igen, a férfi és női barátság nagyon más. Mindig is más volt, de ne mond... (2014.01.19. 14:25) Döglött macska

Mrs. Robinson

2013.10.31. 00:18 :: mirri maz duur

Ahogy korábban is írtam a tabuimról - nekem a fiatalabb srác mindig is komoly tabu volt. Soha nem volt fiatalabb pasim. Hónapokkal fiatalabb sem. Ez egy akkora görcs volt bennem már egész tinikoromban, hogy 13 évesen képes voltam lebeszélni magam egy srácról, akibe tejesen bele voltam zúgva, mert kiderült, hogy vagy 2 héttel fiatalabb, mint én.

Hazudok, mert egyszer-kétszer volt ilyen részeg csókolózásom ismerős, nálam 1-2 évvel fiatalabb 'kisfiúkkal' (pedig volt köztük veszett jóképű is), de utána mindig azt a mocskos, "tejóégmicsináltam", vérfertőzés ízt éreztem a számban. A vérfertőző résznek persze nincs semmi értelme, de mégis ezt éreztem. (Megvan a 'Vissza a jövőbe' jelenet, amikor Lorraine lesmárolja a saját jövendőbeli fiát, Marty-t? Valami ilyesmit mond: "Megcsókoltalak, de mintha nem te lettél volna, hanem a testvérem." Na, pontosan így éreztem magam a fiatalabb srácokkal.)

Most kezdem összerakni magamban, hogy miért lehet ez az érzés. És csak az öcsémmel való viszonyomhoz tudok visszamenni. Segített az a bizonyos hipnotikus cucc is a terápián - mert nem csak az derült ki belőle, hogy egyedül vagyok és félek, hanem hogy azért nem mehetek át az anyukámhoz, mert ott van az öcsém. Valaki elvette a helyemet.

A pszichológus azt mondja, a testvérek természetes szövetségesek. Én ezzel szemben pont azt érzem, hogy természetes ellenségek: ha egészen archaikus akarok lenni, ugyanazért a táplálékért, figyelemért versengünk, az egyikünk élete a másik halálát jelentheti. Ha két kis kondorkeselyű kel ki véletlenül egy évben, az egyik elpusztítja a másikat, mert ketten nem tudnak felnőni. Keselyűtörvények.

Mi a tesómmal mindig is riválisok voltunk - öltük egymást, átvitt értelemben és konkrétan is. Bántott, szekált, csúfolt, fricskázott, csikizett (uramisten, a csikizésről még mindig vannak rémálmaim, nem viccelek). Biztos én is bántottam, ahogy tudtam, de ez nem maradt meg olyan élénken bennem nyilván, mint a saját sérelmeim. Kaptuk is anyánktól, hogy milyen rossz testvérek vagyunk, bezzeg az ezmegazék hogy szeretik egymást. Hát, ez nem sokat segített (anyám micsoda elképesztően gyenge pedagógus volt néha!).

Mára... nem is tudom... beállt valamiféle egyensúly. Kamaszkorunkban már egész király volt. Néha még beszélgettünk is. De összességében távol tartottuk magunkat egymástól, és amikor elköltöztünk otthonról, ki-ki a maga útjára indult, és kb. csak családi ebédeken találkozunk.

Nagyon szeretem. Nem vagyunk napi kapcsolatban, de bármikor, amikor komoly bajban voltam, akkor ott volt, és segített. A maga mogorva és szarkasztikus módján. Ha pénz kellett, ha költözni kellett. Ha engem bárki bánt, azt szét akarja tépni. (A férjemet is egy párszor akarta.)

Ezzel összefüggésben, vagy ettől függetlenül úgy érzem, van bennem valami komoly elintézetlen business a férfiakkal, és különösen a fiatalabb férfiakkal kapcsolatban. Valamit az élet meg akar tanítani, és az utamba dobja ezeket a srácokat, amiből nekem épülnöm kellene. Vagy megértenem valamit.

Azelőtt nem igazán vettem a fiatalabb korosztályt emberszámba. Kis idegesítő mócsingok, akik még pelenkát hordanak. Amikor egyetemista voltam, nem érdekeltek a gimisek. Amikor már dolgoztam, nem ácsingóztam 20 évesek után. Amikor már komoly párkapcsolatot kerestem, szóba sem került, hogy fiatalabb legyen a srác, hiszen a pasik eleve később érnek, és ugyan mit kezdenék én egy 25 évessel?

De eltelt az idő, és azt veszem észre, hogy a nálam fiatalabb pasik bizony beértek. Már nem ovisok. Wow, ijesztő, de a 30-as pasik egy jelentős része nálam fiatalabb. Baszki. Intellektussal, élettapasztalattal. Szakmai sikerekkel. Én ott voltam elakadva, hogy ezek még nem ivarérettek. Hát, kurvára azok. Vannak gondolataik. Humoruk. Adott esetben érző lények. Egészen olyanok, mint a ... felnőttek. Mint én. Pariban vagyunk.

Van most valami történés az életemben, amiről nem tudok írni. (Semmi testnedvcserével kapcsolatosra ne gondoljatok.) Túl friss, túl erős, túl intim. Ezért is voltam hosszabb ideig kussban. Mindig belekezdtem, aztán kitöröltem. Baromság. És - sorry to say, but - nem tartozik rátok. Viszont annyira tele van vele a fejem és a szívem, hogy nem tudok tőle elvonatkoztatni.

De a bottom line, hogy van két kisfiú, akiknek életet adtam, és most már össze vagyunk kötve, amíg valamelyikünk meg nem hal. És ha nekem meg kell tanulnom valamit a férfiakról ahhoz, hogy őket érzelmileg annyira közel tudjam engedni magamhoz, amennyire kellene, akkor megtanulom. Valahogy. Nem akarom, hogy rajtuk keresztül kelljen megtanulnom. Azt akarom, hogy minél hamarabb rend legyen. Hogy megértsem, hogy mi a dolgom ezzel.

12 komment

Címkék: férj szeretetéhség fiatalabb pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonhaloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr765602004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whale 2013.10.31. 06:52:38

Jól van, alakul már a szeretői viszony.:)) Ugyanabba a cipőbe lépsz bele, mint korosztályod nagy része mostanában és valószínűleg ugyanazt az utat is fogod bejárni. Hétköznapi történet...

whale 2013.10.31. 07:05:26

@mirri maz duur: Lárifári. Én szóltam.:D
Találgathatok? A picológus az?:)

Véndög 2013.10.31. 08:07:37

Azért ha rájössz, hogy mitől nem fogja egymást kinyírni a két kisember, meg közben téged is, akkor szólj. Vagy poszt.
Amúgymeg, ha nem az, akkor mi (ki)? :-)
A törzsközönség "türelmesen" vár...

C. Gallus 2013.10.31. 11:28:14

Hű! Most megnyugodtam. Azt hittem már behalt ez a blog is.:)

Hát valóban, a kölykök nem várnak. DE ne parázd túl, csak csináld!
Én is azon igyekszem.

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.10.31. 13:08:21

Nekem mindig pár évvel idősebb barátnőim voltak, és jellemzően a kapcsolaton kívül szexpartnerek is... Nekem ez mindig bejött és ők sem panaszkodtak.

Most, hogy gondolkodom, talán ha egyszer szexeltem nálam fiatalabb nővel...

piszkosfred 2013.10.31. 15:24:49

Szerintem jó irányban haladsz, ami tovább javíthatná a dolgot az a bejegyzések gyakoribb közzététele lenne :)

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.10.31. 19:06:21

Nehogy azt hidd, hogy ez valami pszichés fejlődés. Frászt. Az öregedés természetes következménye. :)
Mint a fiatal fiúk többségéét, az én fantáziámat is kurvára izgatta, hogy egy nálam 10-15 évvel (harmincas) MILF-fel... (Nem jött össze.)
Magától elmúlt: ma már egyáltalán nem ábrándozom a nálam idősebb nőkről... :)

cisz 2013.11.03. 14:38:36

"Segített az a bizonyos hipnotikus cucc is a terápián..." Biztos, hogy az "igazat" mutatják ezek a hókuszpókuszok? És nem valami pszichomókus által sugallt képet vagy aktuális saját gondolatot lát ilyenkor az ember? :)Ahogy így leírod, totál normál a tesóddal való viszonyod :).

mirri maz duur 2013.11.03. 17:11:46

@cisz: biztos, hogy normális volt :) nem hiszem, hogy ez kóros, csak egy görcsállapot, ami rögzült, és jó lenne lelkileg kimasszírozni

H.Solo 2013.11.10. 16:28:06

:-) Nekem is tabu még mindig a fiatalabb pasi, legalábbis első és talán második blikkre is. Az életvitelembe aztán belecsúszott egy-kettő fiatalabb és most a szerelmecském is fiatalabb nálam, néhány évvel, de baszki, olyan okos, hogy hanyatt vágom magam tőle és ehhez hozzájön, hogy keményen hoz döntéseket - mint a kis pausenk is ilyen - és ez egészen extrán naggyá teszi a szememben. Az évek már nem számítanak. Harmincasok vagyunk. :-)
süti beállítások módosítása