Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Külön hálószoba

Önterápiás blog lelki instabilitásomról, a nem kellően széles életről, meg a nyomorúságos kis párkapcsolati problémáimról.

Friss topikok

  • whale: @mirri maz duur: Mókuska, te akartad, hogy így legyen. Akkor mégse jött össze a dolog apuval? Lesz... (2014.05.07. 14:37) Még egyszer a barátkozásról
  • mirri maz duur: @whale: ahogy vesszük kicsit megint mániás vagyok és önpusztító. de élvezem (2014.03.09. 10:58) Casting minden
  • tnb: Ok.Várjuk az információt.Szépen haladsz.Szerintem sokan szeretnénk így állni,ahogy te. (2014.02.08. 19:11) Update
  • tnb: Semmi gond nincs.Jó anya vagy.Sajnos ez a mai rohanó világ,a pénz hajszolása megviseli a családi k... (2014.02.08. 19:07) Rehabilitált anya
  • gingerbread: Örülök, hogy gyógyultok! Igen, a férfi és női barátság nagyon más. Mindig is más volt, de ne mond... (2014.01.19. 14:25) Döglött macska

A hosszú házasság titka?

2013.08.21. 04:46 :: mirri maz duur

Eldurrant az agyam, és csépelni kezdtem. Béna kis lányos ütéseket vittem be a felkarjára (utólag nyafogott, hogy bekékült). Meg a kocsiban még meg is karmoltam. Sosem gondoltam volna, hogy a tettlegességig fajulnak a dolgok a házasságomban, pláne nem, hogy én fogom kezdeményezni.

Azt érzem, hogy hiába mondom. Nem figyel rá, nem veszi komolyan, nem érti, nem érdekli. "Gond van, ez így nem jó." - mondom százféleképpen. "Nincsenek köztünk rendben a dolgok, boldogtalan vagyok."

Akcionista vagyok, megoldóember. Keresem a megoldást. Nem úgy, hogy ülök, és várom, hogy történjen. A várakozás untat, fáraszt, idegesít.

Egy archetipikus nő nyelne. Azt mondaná, "igen, drágám", venne egy nagy levegőt, és továbblépne. Néha - nagyon néha - meg is tudom csinálni. De ez nekem nem egy életforma. Nem bírok folyamatosan nyelni, nem bírok meghunyászkodni. Nem is akarok.

Férj úgy érzi, ez egy remek házasság. Igen, néha veszekszünk, de alapvetően minden rendben van.

Itt az mi szakadékunk. A "minden rendben van" és a "nyomorúságos ez a kapcsolat" között.

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kulonhaloszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr875469041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pbéla 2013.08.22. 13:50:22

Volt hajdan egy főnököm. Ő mondta mindig, hogy "A hosszú házasság titka a két hálószoba - de külön városban!" Ő már csak tudta. 5 évig dolgozott külföldön, távol a családjától.

...de talán nem mindenki erre vágyakozik...

2013.08.25. 23:14:37

A titka az, hogy jól válassz...erről ugy már lekéstél, az alapanyag adott...
komolyan mondom, elvált nőket kellett volna megkérdeznem, mikor csak gondoltam is a házasságra az exemmel...sztem nem mentem volna hozzá...de az a qva lila függöny, azon nem láttam semeddig...

Szóval jelen esetben ötletem sincs, kell hozzá olyan alapanyag, akivel együtt tudsz működni, de bizonyos pasik erre képtelenek...pedig tudom van ellenpélda is...én rosszul húztam...ennyi.

Crossroad 2013.08.28. 14:50:34

@miazmás: Azért lásd be, elvált nőket megkérdezni olyan lett volna, mint repülőgépkatasztrófa túlélőitől érdeklődni érdemes-e felszállni...

miazmás (törölt) 2013.08.28. 15:03:40

Ül a pojjénod. :) Én nem így látom...mégpedig azért, mert nyilván nem azt kérdezném, hogy ''figyi, itt van Gipsz Ğéza, na vajon hozzá mehetek-e?'' :)) Utólag már látom, hogy ami a válásunkhoz vezetett, az mind ott volt akkor is a szemem előtt és azt mondtam, hogy nöömmm ezek nem számítanak, mert imádom....és annak ellenére, hogy két teljesen más érdeklődésű, habitusú, gondolkodású, életfelfogású emberről volt szó, de baromi nagy volt a szerelem...gondoltam kis naiv, ez pont elég a házassághoz. Na most én ilyen dolgokra hívnám fel a házasulók figyelmét, hogy úgy válogassanak, hogy az az ember, aki azt a remek mondást kitalálta, hogy a ''különböző emberek vonzzák egymást'' na az már rég elvált...

Crossroad 2013.08.28. 20:25:31

@miazmás: Értem ám én, csak az úgy leírva vicces volt ;)
Amúgy én ennél tovább mennék, szerintem két embert egy életre összezárni semmilyen körülmények között sem egészséges...

miazmás (törölt) 2013.08.28. 20:37:50

Na, én az anno nagy házasságpárti is megváltoztattam az álláspontom...külön lakás! Úgy működik igazán, a randizgatás tarthat bármeddig. Annak a fénye nehezebben is kopik...de sajna Titti ezzel nem annyira van kisegítve és hát ezért gyűltünk itt össze ugyebár...

C. Gallus 2013.08.29. 09:32:40

@Crossroad: @miazmás:

A külön lakás meg rohadt fárasztó egy idő után, főleg ha néhány gyerek is van már a dologban.

C. Gallus 2013.08.29. 09:33:36

@C. Gallus:

Nyilván én már a "második menetről" beszélek.

miazmás (törölt) 2013.08.29. 17:01:20

Igen, de azért ütközőpontok csak vannak a különélésnél is...akkor azért kiderül sok minden a másikról...nyilván gyerekekkel minden más...

Mercel 2013.09.03. 12:48:52

@Crossroad:

"Amúgy én ennél tovább mennék, szerintem két embert egy életre összezárni semmilyen körülmények között sem egészséges..."

Ejj de belenyúltál..
Igen, én is így gondolom, egy tartós kapcsolatban benne.. Na de akkor? Mégis mi a megoldás? Az ember csajozik, néha kicsit együtt él, aztán kezdi elölről egy jobban sikerült csajozás után..
tizen huszon harminc körülig ez akár életforma is lehet. Rendben.
De aztán? A problémák halmozottan kijönnek egyre rövidebb idő alatt, hiába leszünk türelmesebbek és toleránsabbak ha másrészt egyre kevésbé vagyunk türelmesek és toleránsak - illetve másképp leszünk ilyenek és olyanok.
Folyton kilépni kapcsolatokból fárasztó és néha nyomorúságos. Beleszürkülni egy kapcsolatba fullasztó és nyomorúságos.
Ja közben öregszünk is.
Részemről ezt a kérdést már pár éve nyüstölöm, de megoldást még nem találtam.

"Frigyes"

H.Solo 2013.12.01. 13:47:59

Óh, baszki! Ezt az elsőt és a legfrissebbet, az utolsót olvastam el ma...
Nekem hat évig tartott a párhónapos jóbarátság kiheverése és négyig a válásé, úgy, hogy a jóbarátság hatására nem váltam el akkor, hanem igen, az akció lendületben tartott, hogy Én Tudok Tenni Valamit És Működik.

Nem mondom, hogy törvényszerűek a párkapcsolati ügyek, nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan alakulnak Nálad. A Te energiáiddal, kedves blogger, sajnos még évek, míg kiderül, hogy merre lesz a tovább. Akárhogy is lesz, jó lesz! :-)
süti beállítások módosítása